Grafika informująca o wydarzeniue, na zdjęciu starsza kobieta i mężczyzna patrza w ekran laptopa

Kategoria

"Cyberbezpieczeństwo podczas zawierania transakcji elektronicznych z podmiotami rynku finansowego, ochrona konsumentów na rynku finansowym, w szczególności przed działalnością cyberprzestępców, uwzględniając takie metody oszustw, jak vishing i spoofing"

Cel

Celem webinarium jest zwiększenie świadomości w zakresie aktualnych zagrożeń spowodowanych działalnością cyberprzestępców.

Dla kogo

Webinarium jest skierowane do seniorów oraz osób opiekujących się seniorami.

Data i harmonogram czasowy

4 września 2023 r. (10:00-12:35). Logowanie uczestników na webinarium rozpocznie się od 9:45.

Zgłoszenia

Rejestracja na webinarium odbywa się online, tj. poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy.

Organizator

Webinarium jest organizowane przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR,  we współpracy z Komendą Główną Policji oraz Ministerstwem Rodziny i Polityki Społecznej.

Informacje techniczne

W celu uczestnictwa w spotkaniu niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W spotkaniu uczestniczyć można poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację. Szczegółowe informacje techniczne zostaną przesłane po potwierdzeniu uczestnictwa oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem na spotkanie.

Potwierdzenia uczestnictwa

Potwierdzenia uczestnictwa zostaną przesłane najpóźniej 1 września 2023 r., a szczegółowe informacje techniczne zostaną przesłane po potwierdzeniu uczestnictwa oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem na spotkanie.

Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium.

W przypadku zgłoszeń, które wpłyną po 1 września 2023 r., potwierdzenia uczestnictwa będą przesyłane na bieżąco.

Udział w webinarium jest bezpłatny.

Program szkolenia dostępny jest po kliknięciu w ten link.


Source URL: https://hajnowka.pl/aktualnosc/dla-mieszkanca/4168-webinarium-cyberbezpieczenstwo-podczas-zawierania-transakcji