ZUS informuje: e-ZLA szybciej i prościej. Ulepszenie dla lekarzy i asystentów medycznych

Od 18 stycznia na portalu Platformy Usług Elektronicznych ZUS udostępniony został nowy kreator wystawiania elektronicznych zwolnień lekarskich oraz nowe funkcje na profilu lekarza.

Dzięki nowemu kreatorowi:

  • łatwiej utworzone zostanie e-ZLA,

  • lekarz wykona mniej czynności, by wystawić e-ZLA,

  • e-ZLA gotowe będzie po wykonaniu dwóch kroków:

  • wprowadzenie danych,

  • potwierdzenie wprowadzonych danych.

Na PUE ZUS skorzystać można również z zupełnie nowe funkcji:

  • jako lekarz można zarządzać listą placówek medycznych, dla których także asystent medyczny może wystawiać e-ZLA,

  • można zmienić wskazane wcześniej miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych – na każdym etapie wprowadzania e-ZLA,

  • jeśli podczas wystawiania e-ZLA wpisane zostanie nowe miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych, automatycznie utworzy się wniosek FZLA.

W okresie przejściowym dotychczasowy kreator będzie nadal dostępny. Po zalogowaniu do PUE ZUS, będzie można wybrać wersję kreatora. Zachęcamy do sprawdzenia nowego narzędzia.

- Wszystkie zmiany wprowadziliśmy na podstawie uwag i spostrzeżeń lekarzy, którzy na co dzień wystawiają e-ZLA. Potrzebę zmian potwierdziły również badania doświadczeń klientów.

Zanim nowe rozwiązanie zostało udostępnione, nowy kreator testowali sami zainteresowani, czyli lekarze. Narzędzie otrzymało bardzo dobre oceny. - informuje Katarzyna Krupicka regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego.
Co ważne. W związku z uruchomieniem nowych funkcji na PUE ZUS, przygotowane zostały także nowe usługi dla aplikacji gabinetowych.

Katarzyna Krupicka

regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego

KONTAKT

border video

   ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka

   tel. 85 682 21 80,  fax 85 674 37 46

   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.  e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

                  KONTAKT DO REFERATÓW

  ADMINISTRATOR Emilia Rynkowska

        PUBLIKACJE na www.hajnowka.pl

        Klauzula RODO

 

 NA SKRÓTY

border video

  Godziny otwarcia:  poniedziałek - piątek 7.30-15.30

  Godziny przyjęć Burmistrza: poniedziałek 13.00-17.00

  Kasa UM czynna:  8:00-15.00, przerwa 10.30-11.30

  Możliwość płatności kartą płatniczą

  Rachunek bankowy do bezgotówkowej zapłaty opłaty skarbowej: 46 1020 1332 0000 1602 0276 4058

   Nr IBAN: PL 46 1020 1332 0000 1602 0276 4058

   NIP 543-00-10-446                  SWIFT: BPKOPLPW

   NIP Gminy Miejskiej Hajnówka NIP 603-00-06-341

border video

   herb UMHerb Miasta Hajnówka do pobrania

 

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki.