Zapytanie na zakup i dostawę następujących materiałów papierniczych i piśmienniczych dla uczniów

Hajnówka, dnia 19.12.2019 r.

ZOK.042.3.2a.2019

Gmina Miejska Hajnówka zaprasza do składania ofert na zakup i dostawę następujących materiałów papierniczych i piśmienniczych dla uczniów:

 

Lp.

NAZWA TOWARU

OPIS TOWARU

ILOŚĆ

1

Zestaw materiałów papierniczych i piśmienniczych dla uczniów uczestniczących w zajęciach rozwijających uzdolnienia z języka angielskiego w SP1

Zawartość zestawu:

  • Zeszyt:

    • format: A5

    • oprawa: twarda

    • ilość kartek: 60

    • liniatura: kratka

  • Długopis:

    • metalowa, trwała obudowa

    • kolor wkładu niebieski lub czarny

  • Kredki

    • ilość: komplet min. 12 sztuk w 12 różnych kolorach (odcieniach)

    • oprawa: drewniana

    • kolor: wielokolorowe

    • wymiary minimalne jednej kredki: długość 15 cm, średnica 1 cm

  • Bloki:

  • format: A4

  • ilość: 2 szt. (w tym: 1 rysunkowy biały, 1 techniczny kolorowy)

  • gramatura papieru: minimum 80g

8 zestawów

Termin realizacji zamówienia do 14 dni od daty upublicznienia informacji o wyniku postępowania. Koszty dostawy do szkoły pokrywa Wykonawca.

Oferty należy złożyć w terminie do 03.01.2020r., na formularzu ofertowym (w załączeniu), w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Hajnówka, ul.Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój 215 (Sekretariat) lub wysłać pocztą, kurierem na w/w adres, bądź e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Bliższych informacji udziela Jolanta Stefaniuk, tel. (85) 682-24-88.

Burmistrz

Jerzy Sirak

PLIKI DO POBRANIA:

Formularz ofertowy

Klauzula informacyjna
Informajca o wyniku postępowania

 

 

KONTAKT

border video

   ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka

   tel. 85 682 21 80,  fax 85 674 37 46

   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.  e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

                  KONTAKT DO REFERATÓW

  ADMINISTRATOR Emilia Rynkowska

        PUBLIKACJE na www.hajnowka.pl

        Klauzula RODO

        Deklaracja dostępności

 

 NA SKRÓTY

border video

  Godziny otwarcia:  poniedziałek - piątek 7.30-15.30

  Godziny przyjęć Burmistrza: poniedziałek 13.00-17.00

  Kasa UM czynna:  8:00-15.00, przerwa 10.30-11.30

  Możliwość płatności kartą płatniczą

  Rachunek bankowy do bezgotówkowej zapłaty opłaty skarbowej: 46 1020 1332 0000 1602 0276 4058

   Nr IBAN: PL 46 1020 1332 0000 1602 0276 4058

   NIP 543-00-10-446                  SWIFT: BPKOPLPW

   NIP Gminy Miejskiej Hajnówka NIP 603-00-06-341

border video

   herb UMHerb Miasta Hajnówka do pobrania

 

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki.