GKM.6232.1.13.2024
Gmina Miejska Hajnówka zaprasza do złożenia oferty na „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Hajnówka 2024”
Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
termin wykonania: od podpisania umowy do 22.11.2024 r.
okres gwarancji: brak
warunki płatności: przelewem - 14 dni od otrzymania faktury.
inne:
Sposób uzyskania dokumentacji lub dodatkowej informacji dotyczącej przedmiotu
zamówienia: po wykonaniu przedmiotu zamówienia należy dostarczyć karty przekazania odpadów potwierdzających unieszkodliwienie odpadów.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wymagania stawiane wykonawcom: bycie wpisanym do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587).
Wzór umowy lub istotne postanowienia, które zostaną zawarte w jej treści (jeżeli wymagana jest forma pisemna umowy) - w załączeniu do zapytania
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia (jeżeli jest wymagane) - brak
Cena ofertowa powinna zawierać w sobie: wszystkie niezbędne koszty związane z realizacją zamówienia: pakowanie, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest; koszty robocizny, materiałów, pracy sprzętu, środków transportu, koszt robót nieprzewidzianych a niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszystkie inne koszty, które będą musiały być poniesione przy wykonaniu zamówienia
Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym, będącym załącznikiem do niniejszego zapytania.
Ofertę należy złożyć do dnia 10.10.2024 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miasta Hajnówka, 17-200 Hajnówka, ul. A. Zina 1, pok. nr 219. lub przesłać faksem (nr 85 674 37 46), drogą elektroniczną (e-mail: hajnowka@hajnowka.pl) bądź na skrzynkę podawczą Urzędu dostępną na platformie ePUAP.
Burmistrz Miasta Hajnówka