Hajnówka, dnia 11.03.2021 r.
ZOK.042.1.12.2021
Informacja o wyniku postępowania - Zapytanie o cenę na zakup i dostawę materiałów biurowych oraz artykułów piśmienniczych niezbędnych do obsługi administracyjnej projektu „Przedszkola bez barier”
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Miejska Hajnówka, 17-200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1
REGON 050658999, NIP 6030006341
2. Nazwa zamówienia:
Zapytanie o cenę nr ZOK.042.1.12.2021 z dnia 02.03.2022 r na zakup i dostawę materiałów biurowych oraz artykułów piśmienniczych niezbędnych do obsługi administracyjnej projektu „Przedszkola bez barier”.
3. W wyniku przeprowadzonego postępowania nie dokonano wyboru z uwagi na brak ofert.
4. Uzasadnienie:
Do dnia 10.03.2022 r. (ostateczny termin składania ofert) nie wpłynęła żadna oferta w ramach Zapytania o cenę nr ZOK.042.1.12.2021 z dnia 02.03.2022 r na zakup i dostawę materiałów biurowych oraz artykułów piśmienniczych niezbędnych do obsługi administracyjnej projektu „Przedszkola bez barier”.
Burmistrz
Jerzy Sirak