Serdecznie zapraszamy uczniów uczęszczających do trzech hajnowskich szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Hajnówka: Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Janusza Kusocińskiego w Hajnówce ul. 3 Maja 54 (SP1), Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Władysława Jagiełły w Hajnówce, ul. Wróblewskiego 2 (SP2) i Szkoły Podstawowej Nr 3 w Hajnówce ul. Działowa 1 (SP3) oraz nauczycieli w/w szkół do udziału w projekcie „Moja szkoła". Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Regionalnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020.
Uczniowie: Formularz zgłoszeniowy ucznia (Załącznik Nr 1 do Regulaminu projektu) wraz z załącznikami, odpowiednio: kopia orzeczenia o niepełnosprawności i/lub kopia opinii poradni psychologiczno – pedagogicznej i/lub opinia dyrektora szkoły lub wychowawcy klasy, do której uczęszcza uczeń o trudnej sytuacji społeczno – rodzinnej oraz kopia świadectwa za rok szkolny 2018/2019 oraz Oświadczenie uczestnika projektu (Załącznik Nr 2 do Regulaminu projektu).
Nauczyciele: Formularz zgłoszeniowy nauczyciela (Załącznik Nr 1a do Regulaminu projektu) wraz z załącznikami, odpowiednio: kopia orzeczenia o niepełnosprawności i/lub opinia dyrektora szkoły o potrzebie uzupełnienia kompetencji oraz Oświadczenie uczestnika projektu (Załącznik Nr 2 do Regulaminu projektu).
Wypełnione dokumenty rekrutacyjne (dostępne są w szkołach oraz w biurze projektu: Urząd Miasta Hajnówka, ul. A.Zina 1, pokój 206, a także w wersji elektronicznej na witrynach internetowych urzędu i szkół), należy złożyć w terminie od 1 do 21 sierpnia 2019r., za pośrednictwem poczty lub osobiście w szkołach lub w biurze projektu.
W przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny (85) 682-24-88 lub osobisty w biurze projektu (Urząd Miasta Hajnówka, ul. A. Zina 1 – pokój 206).
Jolanta Stefaniuk, Urząd Miasta Hajnówka