Transmisja obrad III sesji Rady Miasta Hajnówka w dniu 20 czerwca 2024 roku godz. 15:00 w sali konferencyjnej nr 12 Urzędu Miasta Hajnówka przy ul. Aleksego Zina 1, 17 200 Hajnówka
Transmisja dostępna po kliknięciu w ten link.
Porządek obrad:
-
Otwarcie sesji.
-
Przyjęcie porządku obrad.
-
Informacja Przewodniczącego Rady Miasta Hajnówka o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
-
Informacja o działalności Burmistrza Miasta Hajnówka w okresie od dnia 7 maja 2024 roku do 31 maja 2024 roku.
-
Informacja sprawozdawcza z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Hajnówce za 2023 r.
-
Sprawozdanie z realizacji Programu Wspierania Rodziny Gminy Miejskiej Hajnówka za rok 2023.
-
Sprawozdanie z realizacji „Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej w Gminie Miejskiej Hajnówka na lata 2023 - 2027”.
-
Sprawozdanie z realizacji zadań w ramach Budżetu Obywatelskiego w 2023 roku.
-
Sprawozdanie z realizacji „Rocznego programu współpracy miasta Hajnówka z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2023 rok”.
-
Sprawozdanie z działalności Społecznej Komisji Mieszkaniowej za 2023 rok.
-
Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Przeciwdziałania Narkomanii oraz Uzależnieniom Behawioralnym Miasta Hajnówka za 2023 rok.
-
Raport o stanie Gminy Miejskiej Hajnówka w roku 2023:
-
przedstawienie raportu,
-
debata nad raportem,
-
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta Hajnówka wotum zaufania.
-
-
Sprawozdanie roczne z wykonania planu finansowego Miejskiej Biblioteki Publicznej za 2023 rok.
-
Sprawozdanie roczne z wykonania planu finansowego Hajnowskiego Domu Kultury za 2023 rok.
-
Sprawozdanie roczne z wykonania budżetu za 2023 rok oraz sprawozdanie finansowe za 2023 rok:
-
przedstawienie sprawozdań,
-
przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym przez Burmistrza Miasta Hajnówka sprawozdaniu z wykonania budżetu miasta za 2023 r.,
-
przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Hajnówka Nr 1/24 z dnia 5 czerwca 2024 r. w sprawie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu miasta za 2024 r. i Nr 2/24 z dnia 5 czerwca 2024 r. w sprawie sprawozdania finansowego za 2023 rok,
-
przedstawienie opinii komisji stałych,
-
dyskusja,
-
przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Hajnówka Nr 1/24 z dnia 5 czerwca 2024 r. w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Hajnówka za 2023 rok,
-
przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym przez Komisję Rewizyjną Rady Miasta Hajnówka wniosku o udzielenie Burmistrzowi absolutorium za 2023 r.,
-
przedstawienie opinii komisji stałych,
-
podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2023 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2023 rok,
-
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Hajnówka.
-
-
Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawach:
-
udzielenia pomocy finansowej Gminie Dubicze Cerkiewne,
-
zmian w budżecie miasta na 2024 rok,
-
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Hajnówka na lata 2024-2030,
-
określenia zasad i trybu prowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta Hajnówka dotyczących budżetu obywatelskiego na 2025 rok,
-
ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego strażakom ratownikom i kandydatom na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu Gminy Miejskiej Hajnówka,
-
Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy Miejskiej Hajnówka na lata 2024-2028,
-
przyjęcia Oceny Zasobów Pomocy Społecznej Gminy Miejskiej Hajnówka za rok 2023,
-
zmiany Statutu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Hajnówce.
-
-
Wnioski i oświadczenia radnych.
-
Odpowiedzi na wnioski.
-
Zamknięcie obrad.
Wszystkich uczestników sesji Rady Miasta Hajnówka informujemy, iż obrady są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Transmisja obrad jest dostępna w sieci Internet, natomiast nagrania z sesji zamieszczane są na stronie internetowej www.bip.hajnowka.pl i www.hajnowka.pl.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1, 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04 maja 2016 r., s. 1) informuję, że:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Hajnówka reprezentowane przez Burmistrza Miasta Hajnówka siedzibą w Hajnówce (17-200), ul. A.Zina 1, tel. 85 682 2180, fax. 85 674 37 46 email: hajnowka@hajnowka.pl. Jednostką obsługującą pracę Burmistrza Miasta Hajnówka jest Urząd Miasta Hajnówka w zakresie zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta.
-
Z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miasta Hajnówka można skontaktować się pod adresem email: iod@hajnowka.pl.
-
Pana/Pani dane osobowe w postaci barwy głosu i przekazanych przy jego użyciu danych zarejestrowane są przez urządzenie nagrywające tj. mikrofon podłączony do systemu obsługi Rady Miasta Hajnówka- przetwarzane są w celu realizacji przez Radę zadań, a podstawą prawną ich przetwarzania bez Pana/Pani odrębnej zgody jest art. 6 ust. 1 pkt c) RODO, co oznacza, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym, a dotyczącego jawności działalności organów samorządowych w szczególności prawo obywateli do uzyskiwania informacji, wstępu na sesję rady miasta i posiedzenia tej komisji, a także dostępu do dokumentów wynikających z wykonywania zadań publicznych, w tym protokołów z posiedzeń organów miasta i komisji rady miasta.
-
Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty realizujące zadania publiczne na podstawie odrębnej umowy powierzenia danych oraz osoby trzecie w związku z tym, iż nagranie stanowi informację publiczną w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej.
-
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany do realizacji obowiązku ustawowego, a wskazany przez odrębne prawa odnoszące się do archiwizacji dokumentów w organach administracji publicznej.
-
Posiada Pan/Pani prawo do dostępu do nagrania oraz prawo do jego usunięcia (anonimizacji) w tej części nagrania, która ujawnia Pana/Pani dane, a które nie stanowią informacji publicznej w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Prawo do sprzeciwu, ograniczenia lub przeniesienia danych osobowych w postaci nagrania Pana/Pani barwy głosu i przekazanych przy jego użyciu danych nie ma w tym przypadku zastosowania.
-
Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – posiada Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody.
-
Ma pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/ Pani, że przetwarzanie danych narusza obowiązujące przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
-
Pana/Pani dane co do zasady nie będą przetwarzane w celu podejmowania zautomatyzowanej decyzji i nie będą przetwarzane w celu profilowania oraz nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.