Centrum Energii Odnawialnej działające w ramach Starostwa Powiatowego w Hajnówce oferuje swoją pomoc w przygotowaniu „Karty weryfikacji technicznej dla instalacji fotowoltaicznej niezbędnej” do złożenia wniosku w naborze na instalacje fotowoltaiczne w Urzędzie Miasta Hajnówka. Przed zgłoszeniem się do naszego biura prosimy o przygotowanie niezbędnych dokumentów:
- umowy z PGE lub podanie informacji o wartości mocy umownej
- rachunku z PGE z informacją o zużyciu energii za rok 2020 lub 2019 (nie starsze niż 2 lata do dnia złożenia wniosku) lub potwierdzenie zużycia z PGE za ostatnie 3 miesiące (wyłącznie w przypadku braku zużycia)
- wykonanie zdjęć (mogą być ma telefonie komórkowym):
- elewacji budynku, gdzie planowany jest montaż instalacji
- rozdzielni głównej (otwartej)
- miejsca planowanego montażu falownika
Ze względu na duże zainteresowanie pomocą prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu ustalenia godziny spotkania. Nasz nr telefonu: 85 682 21 69
Przypominamy, że biuro Centrum mieści się na terenie Zespołu Szkół Zawodowych, ul. 3 Maja 25 a w Hajnówce (budynek w głębi podwórza, naprzeciwko stołówki), I piętro.
Serdecznie zapraszamy!
Pracownicy Centrum Energii Odnawialnej