Zapytanie na zakup i dostawę następujących materiałów papierniczych i piśmienniczych dla uczniów

Dodane przez admin - pon., 21/12/2020 - 14:04

ZOK.042.3.2a.2019

Gmina Miejska Hajnówka zaprasza do składania ofert na zakup i dostawę następujących materiałów papierniczych i piśmienniczych dla uczniów:

Lp NAZWA TOWARU OPIS TOWARU ILOŚĆ
1 Zestaw materiałów papierniczych i piśmienniczych dla uczniów uczestniczących w zajęciach rozwijających uzdolnienia z języka angielskiego w SP1

Zawartość zestawu:

    Zeszyt:

  • format: A5
  • oprawa: twarda
  • ilość kartek: 60
  • liniatura: kratka

    Długopis:

  • metalowa, trwała obudowa
  • kolor wkładu niebieski lub czarny

    Kredki

  • ilość: komplet min. 12 sztuk w 12 różnych kolorach (odcieniach)
  • oprawa: drewniana
  • kolor: wielokolorowe
  • wymiary minimalne jednej kredki: długość 15 cm, średnica 1 cm

    Bloki:

  • format: A4
  • ilość: 2 szt. (w tym: 1 rysunkowy biały, 1 techniczny kolorowy)
  • gramatura papieru: minimum 80g

 

8 zestawów

 Termin realizacji zamówienia do 14 dni od daty upublicznienia informacji o wyniku postępowania. Koszty dostawy do szkoły pokrywa Wykonawca.

Oferty należy złożyć w terminie do 03.01.2020r., na formularzu ofertowym (w załączeniu), w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Hajnówka, ul.Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój 215 (Sekretariat) lub wysłać pocztą, kurierem na w/w adres, bądź e-mailem na adres: j.stefaniuk@hajnowka.pl

Bliższych informacji udziela Jolanta Stefaniuk, tel. (85) 682-24-88.

Strony w dziale: