Hajnówka, dnia 11.03.2022 r.
ZOK.042.1.12.2021
Zapytanie o cenę na zakup i dostawę materiałów biurowych oraz artykułów piśmienniczych niezbędnych do obsługi administracyjnej projektu „Przedszkola bez barier”.
Postępowanie prowadzone jest w ramach realizacji przez Gminę Miejską Hajnówka projektu pt. „Przedszkola bez barier” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.
Termin, sposób i miejsce złożenia oferty
Ofertę należy złożyć (osobiście, pocztą tradycyjną lub kurierem) w terminie do dnia 18.03.2022 r. (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego). Oferty, które wpłyną do siedziby Urzędu Miasta Hajnówka, 17-200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, pokój 219 (Sekretariat) po wyznaczonym terminie składania nie będą rozpatrywane.