GKM.6232.1.13.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
-
Gmina Miejska Hajnówka zaprasza do złożenia oferty na „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Hajnówka 2024”
-
Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
-
termin wykonania: od podpisania umowy do 22.11.2024 r.
-
okres gwarancji: brak
-
warunki płatności: przelewem - 14 dni od otrzymania faktury.
-
inne:
-
-
Sposób uzyskania dokumentacji lub dodatkowej informacji dotyczącej przedmiotu
zamówienia: po wykonaniu przedmiotu zamówienia należy dostarczyć karty przekazania odpadów potwierdzających unieszkodliwienie odpadów.
-
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
-
Wymagania stawiane wykonawcom: bycie wpisanym do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587).
-
Wzór umowy lub istotne postanowienia, które zostaną zawarte w jej treści (jeżeli wymagana jest forma pisemna umowy) - w załączeniu do zapytania
-
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia (jeżeli jest wymagane) - brak
-
Cena ofertowa powinna zawierać w sobie: wszystkie niezbędne koszty związane z realizacją zamówienia: pakowanie, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest; koszty robocizny, materiałów, pracy sprzętu, środków transportu, koszt robót nieprzewidzianych a niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszystkie inne koszty, które będą musiały być poniesione przy wykonaniu zamówienia
-
Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym, będącym załącznikiem do niniejszego zapytania.
-
Ofertę należy złożyć do dnia 10.10.2024 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miasta Hajnówka, 17-200 Hajnówka, ul. A. Zina 1, pok. nr 219. lub przesłać faksem (nr 85 674 37 46), drogą elektroniczną (e-mail: hajnowka@hajnowka.pl) bądź na skrzynkę podawczą Urzędu dostępną na platformie ePUAP.
Burmistrz Miasta Hajnówka