Hajnówka, 23.07.2020r.
PG.271.5.2020
Zapytanie ofertowe
1. Gmina Miejska Hajnówka zaprasza do złożenia oferty na realizację usługi polegającej na opracowaniu, wdrożeniu oraz montażu elementów systemu przestrzennej komunikacji (informacji) miejskiej miasta Hajnówka tj. 3 tablic mapowych. Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu pn. „Hajnówka dostępna - program dostępności miasta w sferach kultury i turystyki inspirowany rozwiązaniami włoskimi z miasta Matera” dofinansowanego z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, oś priorytetowa IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.3. Współpraca ponadnarodowa.
2. W ramach zadania nastąpi opracowanie, wdrożenie i montaż elementów systemu komunikacji (informacji) miejskiej tj. 3 tablic mapowych. Ujmować one będą główne miejsca, przestrzenie, atrakcje w mieście. Tablice ułatwią poruszanie się po nim. Będą zawierać czytelne rozwiązania, obejmujące podstawowe obszary informacji w przestrzeni miasta. System ma stworzyć możliwość łatwiejszego poruszania się mieszkańcom i turystom. Będzie zawierał elementy dostosowania do wszystkich grup osób, które obejmuje Program Dostępność Plus.
System składać się będzie z następujących elementów:
- 3 tablice mapowe, zawierające oznaczenia najważniejszych atrakcji turystycznych miasta, z możliwością odczytania większej informacji o nich za pośrednictwem QR oraz oznaczeń NFC na urządzeniach mobilnych (poprzez odesłanie do powiązanego serwisu turystycznego), wraz z
- kierunkami rozprowadzającymi ruch pieszy do najważniejszych atrakcyjnych punktów z obecnej lokalizacji. System powinien spełniać standardy dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
Tablice mapowe zostaną ustawione w trzech strategicznych miejscach na terenie miasta z turystycznego i komunikacyjnego punktu widzenia.
2. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
a) termin wykonania: 4 miesiące od dnia podpisania umowy,
b) warunki płatności: przelew bankowy w ciągu 30 dni od wystawienia faktury VAT po zakończeniu realizacji usługi.
3. Sposób uzyskania dokumentacji lub dodatkowej informacji dotyczącej przedmiotu zamówienia: osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Emilia Korolczuk, e-mail: e.korolczuk@hajnowka.pl, tel. (85) 682 20 16.
4. Kryteria oceny ofert:
a) cena - 100%.
5. Wymagania stawiane wykonawcom (np. posiadanie koncesji, zezwolenia, i in.; lista dokumentów, które należy dołączyć do oferty):
1. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu systemów informacji miejskiej.
Do oferty należy dołączyć:
a) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1);
b) parafowany wzór umowy (załącznik nr 3);
c) klauzulę informacyjną RODO (załącznik nr 4).
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie prowadzonego postępowania i nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
7. Wzór umowy lub istotne postanowienia, które zostaną zawarte w jej treści (jeżeli wymagana jest forma pisemna umowy)...............................................................................................................................................
8. Cena ofertowa powinna zawierać w sobie: wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do podania całkowitej ceny brutto zamówienia z wyodrębnionym podatkiem VAT.
9. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym (zał. nr 1), będącym załącznikiem do niniejszego zapytania.
10. Ofertę należy złożyć do dnia 31.07.2020 r. do godz. 15.30 w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miasta Hajnówka, 17-200 Hajnówka, ul. A. Zina 1, pok. nr 19 lub przesłać pocztą tradycyjną albo drogą elektroniczną (e-mail: e.korolczuk@hajnowka.pl).
Burmistrz Miasta Hajnówka
Jerzy Sirak